IG Vrijwilligersborrel

Vrijwilligersborrel

Het is bijna niet te bevatten dat er dagelijks jongeren op pad zijn om netwerk te bieden aan eenzame, kwetsbare Zwollenaren. Wij zijn dankbaar en trots dat zoveel jonge mensen tijd maken om een maatje te zijn voor iemand die dit nodig heeft. Het is prachtig om de verhalen te horen van duo’s die samen dagjes weg gaan, dierbare gesprekken hebben en een belangrijke plek hebben in elkaars leven.

De inzet van de vrijwilligers is niet vanzelfsprekend en wordt ook niet altijd gezien, daarom vinden wij het belangrijk om hen daarvoor te bedanken! Dit hebben wij gedaan tijdens een vrijwilligersborrel in Het Vliegende Paard, waar vrijwilligers kwamen om verhalen te delen, elkaar te ontmoeten en waar ze konden genieten van een welverdiend hapje & drankje.