Vrijwilligers waardering

BEWERKT-SAL00003

Vrijwilligers waardering

In de afgelopen week viel de dag van de vrijwilliger, een dag waarop wij extra denken aan alle jongeren die zich via Hart voor Zwolle inzetten voor een eenzame, kwetsbare Zwollenaar.

Om onze waardering te laten blijken hebben de vrijwilligers aan het einde van het jaar weer de mogelijkheid om een presentje op te halen. Wij vinden het nog altijd zeer bewonderenswaardig om te ervaren hoeveel jongeren zich zo enthousiast inzetten voor een ander. De verhalen die wij mogen horen geven ons keer op keer weer de bevestiging dat deze vrijwilligers echt van meerwaarde zijn voor zoveel verschillende stadsgenoten. Schitterend om te zien dat er zoveel jongeren wandelen, kletsen, sporten, de stad in gaan of een spelletje doen met hun maatje, heel erg bedankt!