UITNODIGING: HART VOOR ZWOLLE VOETBALCUP 2024

Kopie van FB voetbalcup

Lekker voetballen in de zomerse avondzon, afsluiten met een gezellig drankje en dat ook nog eens voor het goede doel! Op 28 juni kun jij wederom met jouw bedrijf of organisatie strijden om de felbegeerde Hart voor Zwolle cup. Het is een 7 x 7 voetbaltoernooi waarbij bedrijven samen voetballen tegen eenzaamheid, kunnen netwerken en genieten van een gezellige (team-)avond.

Dit jaar zullen er voor het eerst meerdere (kleine) competities zijn: een recreatiecompetitie waarin meedoen belangrijker is dan winnen en daarnaast de strijd om de Hart voor Zwolle cup (voor de voetballers onder ons). Kortom: van man tot vrouw, van recreant tot doorgewinterde voetballer, iedereen is welkom om lekker een balletje te komen trappen!

Datum: Vrijdag 28 juni 2024
Tijden: Aanvang 17:30 uur - prijsuitreiking 22:00 uur
Locatie: VV Berkum (Sportpark de Vegtlust, Boerendanserdijk 55)
Deelname: € 580,- (deelname bedrijf én vier consumpties per teamlid)
Goede doelen teams: Dit jaar zullen er wederom ook een aantal teams van kwetsbare Zwollenaren deelnemen. Om dit mogelijk te maken, zijn er sponsoren nodig voor deze goede doelen teams. Wil jij met je bedrijf hieraan bijdragen? Laat het ons even weten!
Team: 7-10 spelers per team
Overige info: Kantine en kleedkamers zijn gehele avond geopend.

De sponsor-/deelnamebijdrage voor dit toernooi komt ten goede aan het werk van Stichting Hart voor Zwolle. Mede hierdoor kunnen wij nog meer jongeren inspireren om zich in te zetten voor (kwetsbare) Zwollenaren die te maken hebben met eenzaamheid en die een extra steuntje in de rug verdienen. Zo gaan we samen de strijd aan tegen eenzaamheid!

Interesse? Meld je aan voor de Hart voor Zwolle Voetbalcup 2024 door te mailen naar: info@stichtinghartvoorzwolle.nl. Voor vragen en/of opmerkingen zijn wij te bereiken via e-mail en telefoon.