Opbrengst Top 2000

Top 2000 Benefiet Café

Vlak voor de jaarwisseling was het weer zo ver: het Top 2000 Benefiet Café. Wat was het een geweldige afsluiting van het jaar bij Grandesco vol livemuziek door verschillende bands waaronder Lizzy’s Lion, Stins i.s.m. Hans Jansen Music en Fooled Again en de avond was ook nog eens live te volgen op de radio door Boersma ‘N de Boer. Het was een avond vol verzoeknummertjes, muziek en gedans waarin ook de muzikale kennis van de aanwezigen op de proef werd gesteld tijdens de pubquiz onder leiding van Erwin Plas.

Ook werden er prachtige prijzen verloot tijdens de loterij met prijzen van onder andere Fröhlich Vakanties, Axes Castellum kloosterbier, Gait Rigter, Eiks Hottub Verhuur, PEC Zwolle, Ten Klooster autoservice, Anne&Max Zwolle, Museum de Fundatie en Zwembad De Vrolijkheid.

De opbrengst van de avond is… €5275!* We zijn ontzettend dankbaar voor deze mooie opbrengst, de inzet van onze vrijwilligers en voor de aanwezigheid en gezelligheid! Met dit bedrag kunnen wij ook dit jaar weer ontmoetingen mogelijk maken tussen jongeren en eenzame, kwetsbare Zwollenaren. Zo maken we samen van Zwolle een stad waarin nog meer mensen naar elkaar omkijken!

En goed nieuws: hoogstwaarschijnlijk zijn we er ook komend jaar in december weer met het Top 2000 Benefiet Café. Hopelijk zien we jullie dan weer!

*Kosten moeten nog worden verrekend