Stemcafé

Marit&Martje1

Stemcafé

Woensdag 22 november waren de Tweede Kamerverkiezingen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zijn stem kan laten horen, en dat ook de kwetsbare mensen hun gang naar het stembureau weten te vinden. Mede daarom heeft Hart voor Zwolle voor deze verkiezingsdag de vrijwilligers gemotiveerd om samen met hun maatjes een stem uit te brengen. Deze woensdagochtend was het team van Hart voor Zwolle aanwezig in Academiehuis Grote Kerk met ons eigen ‘Stemcafé’. Maatjeskoppels waren welkom om rondom het uitbrengen van hun stem een kop koffie of thee te drinken en een praatje te maken. Wij vinden het mooi om te zien dat op deze dag meerdere vrijwilligers op pad en in gesprek zijn gegaan en zo een leuk uitje hebben gehad met hun maatje!