Samen maken we het verschil

Teamfoto2

Samen maken we het verschil

Het team van Hart voor Zwolle is in de hele stad te vinden. Dat maakt dat velen wel bekend zullen zijn met minstens één gezicht uit ons team. Dagelijks houden wij ons bezig met het verbinden van jonge vrijwilligers aan eenzame, kwetsbare Zwollenaren en coördineren wij verschillende projecten die onze samenleving dichter bij elkaar brengt. Dit doen we natuurlijk niet alleen, maar samen met ons prachtige ambassadeursteam, het bestuur en alle organisaties die betrokken zijn bij Hart voor Zwolle.

Daarom vinden wij het leuk om ons team, maar ook het ambassadeursteam en bestuur weer eens aan jullie voor te stellen. Want het werk dat we doen, doen we natuurlijk samen. De komende tijd zullen we iedereen ook individueel voorstellen, dus houd onze socials goed in de gaten!

Vandaag trappen we af met het team van Hart voor Zwolle; op dit moment vier man sterk. Van links naar rechts: Linde van der Meer (coördinator), Lars Hofsink (coördinator), Maureen Visscher (teamleider) en Ilse Karsten (coördinator). Wij zien ook de komende tijd weer uit naar mooie ontmoetingen, nieuwe projecten en bijzondere verbindingen tussen jongeren en eenzame, kwetsbare Zwollenaren.

Kennismaken? We komen graag langs voor een kop koffie!