Hulpvraag mevrouw Ten Kate

IG Mw. Ten Kate

Samen de tuin in?

Mevrouw Ten Kate (55) woon in Zwolle-Zuid, heeft een mooi huis en is toe aan positieve energie. Enkele jaren geleden raakte mevrouw haar baan kwijt, waarna ze in een lastige en onstabiele situatie terechtkwam. Sindsdien heeft ze het erg moeilijk en lukt het haar niet meer om alleen het huis en de tuin op orde te krijgen. Het kost mevrouw erg veel moeite om een start te maken en het lukt daarbij niet om overzicht te krijgen. Het liefst heeft mevrouw Ten Kate een maatje die haar ondersteunt en samen met haar aan de slag gaat. Wanneer mevrouw zich vertrouwd voelt met een ander dan houdt ze van kletsen, creatief bezig zijn, haar hondjes, piano spelen en een kopje koffie drinken, allemaal dingen waar ze zich nu lastig enthousiast voor kan maken.

Heb jij mevrouw een helpende hand te bieden en zou jij meer willen weten over de hulpvraag? Mevrouw zou het heel fijn vinden als je eens per twee weken langskomt om haar te ondersteunen.

Meld je hier aan!