OPROEP:

VRIJWILLIGER MARKETING & COMMUNICATIE

HVZ_logo_staand_blauw

WIJ ZOEKEN EEN ENTHOUSIASTE VRIJWILLIGER MARKETING & COMMUNICATIE!

Heb jij een hart voor Zwolle en wil jij je inzetten voor (kwetsbare) stadsgenoten die te maken hebben met eenzaamheid? Ben jij tussen de 18-35 jaar en weet jij met jouw marketing en communicatie skills hoe je leeftijdsgenoten kan inspireren om zich in te zetten voor anderen? Dan is de rol van marketing & communicatie vrijwilliger bij Hart voor Zwolle echt iets voor jou!

Wat ga je doen?
We zijn op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die Hart voor Zwolle voor een aantal uren in de week (in onderling overleg) kan ondersteunen op het gebied van marketing en communicatie en eventueel in de backoffice. Hierbij kan je denken aan:

• Social media beheer in brede zin;
  • Verzamelen van inspirerende maatjesverhalen;
  • Onder de aandacht brengen van toffe evenementen zoals een spelletjesavond, Zwolse Halve Marathon, TOP2000 en nog veel meer;
  • Bedenken van creatieve online- en offline campagnes;
  • Website beheer;
  • Schrijven van nieuwsbrieven en andere uitingen;
  • Eventuele ondersteuning in de backoffice;
  • ... en verder alles waar jouw creatieve hart van gaat kloppen!

Herken jij jezelf in de volgende eigenschappen?

• Je kunt goed communiceren in het Nederlands;
  • Je hebt ervaring in de richting van marketing en/of communicatie of wilt je graag op dit gebied ontwikkelen;
  • Je bent initiatiefrijk en als het nodig is kan je snel handelen;
  • Je voelt je betrokken bij de missie en visie van Hart voor Zwolle om jongeren (18-35 jaar) in verbinding te brengen met eenzame, kwetsbare Zwollenaren;
  • Het is een pre als je ervaring hebt met fotografie/videografie.

Wat mag je van ons verwachten?
Als vrijwilliger marketing & communicatie maak je deel uit van een enthousiaste stichting, waarin je écht het verschil kunt maken voor anderen. Er is plek om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen en er is ook veel ruimte voor plezier in de vorm van leuke evenementen en borrels. Er is daarnaast veel ruimte voor je eigen inbreng, ambitieuze plannen en creatieve ideeën. Zo maken we samen met betrokken collega's en vele vrijwilligers het verschil in het leven van mensen in Zwolle. Hoe gaaf is dat?

Interesse?
Super leuk! We komen graag met je in contact. Stuur ons een bericht met je motivatie en CV naar info@stichtinghartvoorzwolle.nl of neem contact op via 06-20770629.