ZWOLLE, NETHERLANDS - APRIL 2: Duja Dukan of Landstede Hammers Zwolle   during the BNXT League Elite Gold match between Landstede Hammers Zwolle and Hubo Limburg at Landstede Sportcentrum on April 2, 2023 in Zwolle, Netherlands (Photo by Kristian Giesen/Orange Pictures)

Maatjes langs de lijn

Zondag 2 april mochten een aantal maatjesduo’s te gast zijn bij de Landstede Hammers, zij speelden een wedstrijd tegen het Belgische Hubo Limburg United. In het Topsportcentrum in Zwolle werden de duo’s hartelijk ontvangen en konden ze langs de lijn genieten van de spannende wedstrijd, die nipt werd gewonnen!

Met dank aan Djopzz, die de kaartjes vrijgaf aan Hart voor Zwolle, konden de duo’s gratis genieten van deze kraker in de BNXT-League. We willen Djopzz bedanken voor het beschikbaar stellen van de wedstrijdkaarten en deze leuke samenwerking, waarmee we onze vrijwilligers kunnen bedanken.