Knutselen, spelletjes doen en naar het bos

279048977_1601137473592518_1244596378047536899_n

Knutselen, spelletjes doen en naar het bos

Studente Denise (23) kwam ruim een jaar geleden bij Hart voor Zwolle. Haar wens was om voor haar sociale studie ervaring op te doen en zich in te zetten als maatje. Haar actieve, open houding en de affiniteit met kinderen matchte perfect bij een hulpvraag die net was binnengekomen.

Kort voordat Denise zich had aangemeld maakten wij kennis met een 10 jarig meisje die bij Hart voor Zwolle was aangemeld. Lastige ervaringen in haar jeugd maakten het moeilijk om los te komen van haar bekende omgeving. Het zou heel welkom zijn voor haar om met Denise op pad te gaan en leuke dingen te doen. Nu hebben beide meiden al ruim een jaar lang veel plezier!

‘We leren elkaar steeds beter kennen, hebben het super leuk en ik leer veel dingen die ik mee kan nemen tijdens mijn studie’, vertelt Denise enthousiast. Ze wandelen graag in het bos, bakken lekkere dingen en gaan langs de paarden op de manege. Wat een gezelligheid!