Kerstkaartenactie ZHTC

IG Cheque ZHTC

Kerstkaartenactie ZHTC

Studentenvereniging ZHTC heeft afgelopen december een schitterende actie opgezet! Om eenzame ouderen een hart onder de riem te steken hebben zij een initiatief gestart waarbij ouderen een vrolijke kerstkaart ontvingen, mensen persoonlijk werden bezocht én er geld om werd gehaald voor Hart voor Zwolle. De leden van de vereniging konden door middel van het fictief kopen van kerstkaarten een donatie doen, waarna een enthousiaste groep dames aan de slag ging om ervoor te zorgen dat alle verkochte kaarten echt gemaakt en bezorgd werden.

Met deze mooie actie is €475,- opgehaald, zijn een heel groot aantal ouderen verblijd met handgemaakte, persoonlijk overhandigde kerstkaarten en heeft een groep meiden van de vereniging zich actief ingezet voor eenzame, kwetsbare Zwollenaren.