IG Kaart collage

Jarig, 9 jaar!

Vandaag viert Hart voor Zwolle het 9-jarig bestaan! De gedachte dat er al zo lang maatjes duo's op frequente basis een wandeling maken, spelletjes spelen, aan het sporten zijn of samen nieuwe hobby’s aan het ontdekken zijn, maakt ons trots en blij. Wij zijn dankbaar dat zoveel jongeren zich via Hart voor Zwolle inzetten als maatje van een eenzame, kwetsbare Zwollenaar. Het geeft ons energie om, samen met alle betrokkenen, onze stad een plek te maken waar mensen gezien worden en omzien naar elkaar. Tegelijk zien wij ook dat de vrijwillige inzet van groot belang is in een samenleving waarin mensen minder naar elkaar omzien en eenzaamheid voor veel mensen de dagelijkse realiteit is.

Wij zullen jongeren blijven inspireren om zich in te zetten en wij hopen dat zij Hart voor Zwolle blijven vinden. Samen met alle betrokkenen en de jongeren van Zwolle zullen wij bouwen aan de toekomst van onze mooie stad.