LinkedIn Presentaties

Inspirerende presentaties

Hart voor Zwolle geeft geregeld presentaties op scholen, voor groepen studenten van verschillende opleidingen. Tijdens deze presentaties bespreken wij verschillende thema's, zoals: eenzaamheid, oog hebben voor elkaar en het doen van vrijwilligerswerk. Met deze presentaties hopen wij de generatie van de toekomst bewust te maken van het belang van omzien naar elkaar en proberen wij hen te inspireren om oog te hebben voor een ander.

Het is schitterend om te ervaren wat er in de klassen lijkt te gebeuren wanneer er open met elkaar wordt gesproken. De open gesprekken over wel of niet gezien worden, kwaliteiten die ingezet kunnen worden om een ander te helpen en het grote verschil dat een klein gebaar kan maken, lijken de studenten echt aan het denken te zetten.

Wij komen graag langs om te vertellen over Hart voor Zwolle, maar nog liever geven wij interactieve presentaties waar wij, door middel van prikkelende stellingen, de jongeren bewust proberen te maken van de impact die zij kunnen maken.