Hulpvraag Ousmane

Facebook Hulpvraag Ousmane

Voulez-vous m'aider?

Zo’n vijf jaar geleden is de positieve, rustige Ousmane (24) uit Guinee helemaal alleen naar Nederland gekomen. Na in verschillende AZC’s gewoond te hebben is hij onlangs in Zwolle komen wonen, en hij krijgt binnenkort zelfs zijn eigen woning. Ondanks dat hij al enige tijd in Nederland woont, is hij de taal nog niet machtig. Hij is bezig met zijn inburgering maar heeft in het verleden een minimale mogelijkheid gehad om taalles te krijgen. Hij spreekt beperkt Nederland en Engels, maar spreekt vloeiend Frans. Omdat hij in Zwolle helemaal niemand kent, maar wel graag een netwerk op wil bouwen en snel de taal wil leren, zijn wij voor hem op zoek naar een taalmaatje. Wij zoeken een enthousiaste jonge man die bij voorkeur ook een woordje Frans spreekt. Ousmane zou het leuk vinden om door te praten zijn Nederlands te verbeteren of om samen te koken en de stad en cultuur te leren kennen. Zijn interesses zijn: muziek luisteren en films kijken, ook zou het leuk zijn om samen te wandelen, fietsen of zwemmen.

Zou jij Ousmane willen ondersteunen in het leren van Nederlands, en tegelijk leuke dingen willen ondernemen? Hij kijkt ernaar uit om een taalmaatje te krijgen!

Meld je hier aan!