Hulpvraag Mevrouw Ten Broeke

Facebook Hulpvraag Mw. Ten Broeke

Meer dan een digitaalmaatje

Mevrouw Ten Broeke (69) woont in Berkum, heeft behoefte aan een gezellig maatje die naast een bak koffie ook wil helpen met haar digitale zoektocht. Ze wil graag leren hoe ze om kan gaan met de laptop, om zelf te leren mailen en andere zaken te regelen. Een aantal jaren geleden is mevrouw weduwe geworden en ze heeft geen contact met haar kinderen. Sindsdien heeft ze minder aanspraak en ook niemand in haar omgeving die haar met deze zaken kan ondersteunen. Mevrouw vindt het moeilijk om veel info in één keer op te nemen, dus het is fijn als dit in kleine stapjes wordt aangeboden. Belangrijk voor mevrouw is dat het maatje geduldig is, het niet erg vindt om dingen te herhalen en duidelijk is qua communicatie wanneer de afspraak is. Als laatste houdt mevrouw van borduren, wandelen, tuinieren, diamond painting en ga zo maar door, daarnaast geniet ze erg van goede humor.

Heb jij mevrouw een helpende hand te bieden en zou jij meer willen weten over de hulpvraag? Mevrouw zou het heel fijn vinden als je eens per twee weken op een doordeweekse ochtend langskomt om haar te ondersteunen.

Meld je hier aan!