Community-Hart-voor-Zwolle

Huisgenoot gezocht voor Community 4.2

Wil jij een goede buur zijn voor een ander? Op het Talentenplein in Zwolle, zit op de derde verdieping van de vierde flat de Community 4.2. Hier wonen 10 jongeren met een psychische kwetsbaarheid samen met 5 studenten. Per 1 augustus 2023 komt hier een kamer vrij voor een vrouwelijke huisgenoot! Wil jij 1 van deze 5 studenten zijn?

Community 4.2
De bewoners van de Community 4.2 hebben goed en regelmatig contact met elkaar en ondernemen elke eerste donderdagavond van de maand een gezamenlijke activiteit. Het is een plek waar de jongeren en studenten zich welkom en gezien voelen. De focus ligt op gelijkwaardigheid en een goede buur zijn.

Profiel studentbewoner
Als student wordt er van jou verwacht dat je zorgt voor een goede sfeer in de groep. Je helpt de 'kwetsbare' jongeren op weg met diverse zaken en bent betrokken. Daarnaast word je gekoppeld als maatje aan twee jongeren met wie je regelmatig afspreekt en op basis van hun vragen ook helpt waar kan en nodig. De jongeren kunnen bij je terecht voor advies, een luisterend oor of een gezellig praatje.

Lees de volledige tekst hier: Huisgenoot gezocht voor Community 4.2

Interesse?
Stuur je motivatiebrief uiterlijk dinsdag 27 juni 2023 naar info@stichtinghartvoorzwolle.nl.