IG Huisgenoot Betje Wolfstraat

Huisgenoot gezocht voor Betje Wolffstraat

Wil jij een goede buur zijn voor een ander? Aan de Betje Wolffstraat in de mooie wijk de Wipstrik in Zwolle wonen 7 jongeren met een lichte zorgvraag samen met een aantal studenten. Per 17 mei komt er een gedeeld appartement vrij. We zoeken een mannelijke huisgenoot! Wil jij ook meewoner worden?

Betje Wolffstraat
De bewoners van de Betje Wolffstraat hebben goed en regelmatig contact met elkaar en ondernemen elke tweede dinsdagavond van de maand een gezamenlijk activiteit. Ze spreken dan bij Hart voor Zwolle op kantoor af om elkaar beter te leren kennen. De focus ligt op gelijkwaardigheid en een goede buur zijn.

Profiel bewoner
Als meewoner wordt er van jou verwacht dat je zorgt voor een goede sfeer in de groep. Je helpt de 'kwetsbare' bewoners op weg met diverse zaken en bent betrokken. Als iemand wat nodig heeft van je buren ben je beschikbaar om te helpen. De jongeren kunnen bij je terecht voor advies, een luisterend oor of een gezellig praatje.

Lees de volledige tekst hier: Huisgenoot gezocht voor Betje Wolffstraat

Interesse?
Stuur je motivatiebrief uiterlijk maandag 6 mei 2024 naar info@stichtinghartvoorzwolle.nl.