WhatsApp Image 2023-05-13 at 18.43.55 (1)

Hart voor Zwolle Stadswandeling 2023

Onwijs mooi om te zien wat verbinding met mensen doet! Afgelopen zaterdag 13 mei vond onze stadswandeling voor de tweede keer plaats. En wát een ontzettend succesvol event! Ruim 70 Zwollenaren gingen samen op pad en we hebben weer genoten! Tientallen bestaande maatjes wandelden samen met kwetsbare ouderen die werden gekoppeld aan Zwolse jongeren in groepen door de binnenstad. Op diverse plekken in de stad hebben ze genoten van live muziek, schepijs, hapjes en drankjes, een kijkopdracht en een museum vrijkaart. Tijdens de wandeling ontstonden er mooie gesprekken en leerden jong & oud elkaar beter kennen. Als aandenken kregen ze onder andere een foto mee. Prachtig om te zien hoe verbinding centraal stond!

Dit alles is mede mogelijk geweest dankzij: Hanzestrohm, Museum de Fundatie, Woonzorgvoorziening Nieuwe Haven, Stichting Multifunctioneel Centrum De Enk, Villa Suikerberg, IJssalon Salute, Zwols balletjeshuis en live muziek verzorgd door: Duo Hills en Peter & Albert! De foto's zijn gemaakt door Jorik Kleen en de aftermovie door Marcel Witman Videografie.