Hulpvraag mevrouw Jacobs

IG Mevrouw Jacobs

Gezelschapsmaatje gezocht

Aan de rand van de Wijde Aa, achterin de Aa-Landen, woont mevrouw Jacobs (82). Ze woont hier op een prachtige plek, in een mooi huisje. Waar ze er vroeger goed van kon genieten, is dit de afgelopen jaren anders geworden. Haar man is jaren geleden overleden, fysiek gaat ze wat achteruit en de laatste jaren heeft ze veel spanningen en depressieve klachten gehad. Inmiddels gaat het beter met mevrouw en durft ze ook weer de deur uit te gaan. Mevrouw Jacobs voelt zich wel vrij eenzaam en is daarom op zoek naar een maatje. Het lijkt haar erg leuk als er af en toe een jonge vrouw bij haar langskomt voor wat gezelschap, even te kletsen over van alles en nog wat, het liefst niet altijd te serieus, maar wel met humor. Het is een energieke, slimme vrouw die het nieuws volgt, totdat ze 72 jaar was nog geregeld hard liep en ze houdt van de natuur, wandelen, kletsen, musea en het theater.

Mevrouw Jacobs is echt een avondmens en zou daarom zowel in de middag als in de avond af kunnen spreken. Zou jij het leuk vinden om één keer per twee weken bij mevrouw langs te gaan om haar gezelschap te bieden?

Meld je hier aan!