Fijne feestdagen 🎄🎅🏻

IG Kerstgroet

Fijne feestdagen 🎄🎅🏻

Nu de dagen korter zijn, de feestdagen eraan komen en bij veel mensen een gevoel van eenzaamheid opkomt, blikken wij terug op het afgelopen jaar. Veel mensen hebben een druk bestaan, hierdoor lijken mensen steeds meer langs elkaar heen te leven. Als Hart voor Zwolle zien wij gelukkig ook een andere kant; een groot aantal jongeren dat zich als maatje inzet voor eenzame, kwetsbare Zwollenaren.

Wij blikken dan ook terug op een jaar waarin wij vele jongeren hebben mogen inspireren en verbinden. Tegelijk kijken wij ambitieus uit naar 2024 waarin we hopen opnieuw heel veel jongeren te mogen gaan inspireren om zich in te zetten als vrijwilliger. En ook wij als team zitten niet stil: begin komend jaar zullen we onze nieuwe teamleden Chris en Naomi aan jullie gaan voorstellen. Naast de aanwinst van deze twee nieuwe collega's, gaat onze collega Linde ons tijdelijk verlaten tot en met mei vanwege de komst van haar tweede kindje.

Komende week hebben wij vakantie en zijn wij dus minder bereikbaar, maar natuurlijk hopen we jullie allemaal op 29 december te zien tijdens het Top 2000 Benefiet Café en anders zien we jullie graag weer in 2024! Wij wensen iedereen fijne feestdagen en hopen dat iedereen, juist rondom de kerstdagen, oog heeft voor een ander en omziet naar iemand die gezelschap kan gebruiken!

Liefs, team Hart voor Zwolle 💙