LinkedIn Lars

Coördinator Lars

Zoals eerder aangekondigd,  vinden wij het leuk om ons team weer eens aan jullie voor te stellen zodat jullie een beter beeld krijgen van wie wij zijn. We beginnen vandaag met onze topper Lars:

“Mijn naam is Lars Hofsink, ik ben een geboren en getogen Zwollenaar en woon in het centrum van onze stad. Ik ben graag onder de mensen en word er blij van om anderen bij elkaar te brengen. In mijn vrije tijd sport ik graag, voetbal ik in een vriendenteam bij VV Berkum, bezoek ik geregeld een voetbalwedstrijd, geniet ik van reizen naar het buitenland, doe ik een poging om Spaans te leren en ben ik vaak op pad met vrienden.

Ik vind het waardevol om dagelijks iets te betekenen voor onze mooie stad. Na het afronden van de opleiding Social Work ben ik ruim drie jaar geleden aan het werk gegaan bij Hart voor Zwolle, een baan die mij (al zeg ik het zelf) op het lijf geschreven staat. Als coördinator mag ik onder andere jongeren inspireren om zich voor een ander in te zetten en mag ik enthousiaste jongeren verbinden aan eenzame, kwetsbare stadsgenoten. Daarnaast begeleid ik beginnende studenten bij hun eerste stappen in het werkveld. De afgelopen jaren heb ik het brede sociale werkveld en veel mensen leren kennen. Mochten wij elkaar nog niet hebben leren kennen, dan spreek ik graag af om te bespreken wat we voor elkaar en voor anderen kunnen betekenen!”