Afscheid Lars

Facebook Afscheid Lars

Afscheid Lars

Vier jaar geleden ben ik, Lars Hofsink, als coördinator gestart bij Hart voor Zwolle. De mensen die mij kennen, zagen dit als de perfecte match, en zo zag ik dat zelf ook. Ik heb mij de afgelopen jaren in mogen zetten om onze mooie stad tot een plek te maken waarin nóg meer mensen omzien naar een ander. Met veel trots en bewondering heb ik gezien hoeveel jongeren zich hebben laten inspireren om iets voor een kwetsbare stadgenoot te betekenen, zonder er direct iets voor terug te verwachten.

Nu bijna vier jaar later kijk ik met een glimlach terug op de jaren waarin ik veel heb mogen leren, zowel persoonlijk als op werkgebied. Ik ben trots op de honderden maatjescontacten die ik heb mogen realiseren en de vele ontmoetingsactiviteiten die we hebben waargemaakt. Dankzij de betrokkenheid en de positieve energie van mijn collega’s, het bestuur en de ambassadeurs van Hart voor Zwolle heb ik hier altijd met veel plezier gewerkt.

Vanaf 1 maart zal ik niet meer werkzaam zijn voor Hart voor Zwolle. Ik wil iedereen bedanken voor het prettige samenwerken, het goede contact en vooral voor de inzet om Zwolle tot een nog mooiere stad te maken.

Als Hart voor Zwolle zijn we Lars heel erg dankbaar voor alles wat hij voor Hart voor Zwolle heeft betekend. We gaan hem als persoon en als collega missen, maar we gaan uiteraard door met het maken van betekenisvolle verbindingen, het organiseren van ontmoetingsactiviteiten en al het andere waar wij mee bezig zijn.