Hulpvraag Stiena Tillema

IG HULPVRAAG Stiena Tillema (1)

Spelletjesfanaat gezocht!

Stiena Tillema (61) woont in Stadshagen bij Frion en is gek op het spelen van spelletjes.

Stiena is een opgewekte en vrolijke vrouw die op een fijne manier contact maakt. Toen zij 5 jaar oud was, heeft zij een auto-ongeluk gehad. Ze heeft daarna een half jaar in coma gelegen, een ingrijpende gebeurtenis waardoor ze een hersenbeschadiging heeft opgelopen. Hierdoor zit ze ook in een rolstoel waar ze zelf niet uit kan komen en heeft ze een lager niveau. Ze houdt van haken, knopen en breien. Ze maakt sjaals en kussens voor de hele familie. Ze onderneemt zeker dingen in de week, zoals dagbesteding en bewegingsactiviteiten, maar mist nog een maatje om spelletjes mee te spelen (zoals Yathzee, dammen, rummikub) of om af en toe naar het winkelcentrum te gaan.

Stiena is op zoek naar een langdurig maatje. Iemand die graag één keer in de twee weken op donderdag- of vrijdagochtend langskomt om samen een aantal spelletjes te spelen of naar het winkelcentrum te gaan. Lijkt het jou leuk om haar maatje te worden? Reageer dan via DM, mail: info@stichtinghartvoorzwolle.nl of app naar 06-20770629!