Elke twee weken wandelen

Hart voor Zwolle

Elke twee weken wandelen

Ksenia (31) is al ruim een jaar maatje van Elvira (47). Het duo spreek om de week af om een lang stuk te wandelen en te kletsen. Sinds 5 jaar woont Ksenia in Nederland nadat ze hierheen verhuisde vanuit Moskou voor de liefde. Naast haar werk en sociale leven bedacht ze dat ze graag iets extra's wilde doen voor een ander.
We brachten haar in contact met Elvira, een vrouw met een klein netwerk die er naar uit keek om een band met iemand op te bouwen en geregeld samen op pad te gaan. 'In eerste instantie kijk je altijd even de kat uit de boom, inmiddels hebben we al zo vaak afgesproken, het is altijd heel gezellig!' Naast hun wandelingen samen hebben ze afgelopen jaar ook meegelopen tijdens de Hart voor Zwolle stadswandeling, spelen ze samen spelletjes, zijn ze uit eten geweest en hebben ze elkaar zo steeds beter leren kennen. Leuk om deze vrouwen samen te zien en heel mooi om verbindingen als deze mogelijk te maken!