STADSWANDELING

Willem Jan en Tim

Foto Jan en Tim stadswandeling

Stadsgenoten op pad

Al ruim twee jaar zijn Willem Jan en Tim een mooi duo dat eens per twee weken afspreekt, wat ze zelfs tijdens de lockdown hebben voortgezet. Tim heeft het syndroom van Down en zijn netwerk bestaat vooral uit begeleiders en andere cliënten, maar met Willem Jan is het anders, dat is zijn maat. Hij haalt Tim op om er op uit te gaan, zo zijn ze al eens samen naar de kapper geweest, wandelen ze een stuk of fietsen ze een rondje. Ook hebben ze eens een biertje gedronken op een terrasje in de stad.

Willem Jan heeft een verantwoordelijke baan en een druk sociaal leven, maar maakt graag tijd om met Tim af te spreken. ‘We hebben altijd erg veel plezier, we ouwehoeren graag samen en ik vind het leuk om Tim een leuke avond te geven’.

De mooie foto van de twee mannen is gemaakt tijdens de stadswandeling. Een gezellige dag waar Willem Jan de groep bijeen hield als enthousiast aanspreekpunt en waar zijn maat Tim voorop ging en de weg wees.