VERHALEN
Lees hier de laatste nieuwtjes, inspirerende verhalen en nog veel meer!

Jouw stem is geld waard!

Draag jij Hart voor Zwolle een warm hart toe en ben jij lid van de Rabobank? Ook dit jaar nemen wij deel aan Rabo Clubsupport. Van 5 t/m 27 september kun je stemmen. Wil je ons supporten? Klik op ‘lees verder’ en stem!

Dit is echt te gek!

Met een glimlach op zijn gezicht haalt Brian (23) zijn fiets uit de schuur, hij heeft er zin in! Al een jaar lang stapt hij tweewekelijks samen met zijn maatje Revelinho (32) op de fiets voor een rondje door Zwolle.

Het is meer dan leuk!

Elze (26) is al ruim 1,5 jaar maatje van Marianne (64). Het Sociaal WijkTeam kwam bij Marianne langs, ze zat toen in een zware periode. Haar moeder was net overleden, ze heeft geen broers of zussen en haar netwerk was heel klein. Ze is via Hart voor Zwolle gekoppeld aan Elze, beide vrouwen houden van dieren en zo was er al snel een klik.

Knutselen, spelletjes doen en naar naar het bos

Studente Denise (23) kwam ruim een jaar geleden bij Hart voor Zwolle. Haar wens was om voor haar sociale studie ervaring op te doen en zich in te zetten als maatje. Haar actieve, open houding en de affiniteit met kinderen matchte perfect bij een hulpvraag die net was binnengekomen.

Studenten delen de lente uit

Studenten van de studentenvereniging CSV Ichthus Zwolle hebben zich ingezet voor eenzame of kwetsbare Zwollenaren! Met de fiets hebben zij bij ruim vijftig adressen in de stad een enveloppe met bloemzaadjes afgeleverd.

Ontmoetingsfeest-2022-Hart-voor-Zwolle

Zomer!

De hele zomervakantie zijn wij geopend! De komende vier weken zal het alleen wat rustiger zijn op onze social media kanalen. Maar niet getreurd, want er is genoeg te doen!