Kom in actie tegen eenzaamheid!

Home » Halve Marathon Zwolle

Wij zijn Hart voor Zwolle

Wat mooi dat je onze website bezoekt! Mocht je nog niet bekend zijn met wat we doen: wij zijn Hart voor Zwolle en we verbinden enthousiaste jongeren (18-35 jaar) aan eenzame, kwetsbare Zwollenaren. Dat doen we in maatjesprojecten, in woonzorgprojecten en tijdens ontmoetingsactiviteiten. Zo brengen we de nieuwe generatie in beweging en gaan we samen de strijd aan tegen eenzaamheid!

De Scania Halve Marathon Zwolle & Hart voor Zwolle

De Scania Halve Marathon Zwolle verbindt zich de komende editie op 8 juni 2024 aan Hart voor Zwolle als hét Goede Doel. Iedereen kan donateur worden en lopers kunnen mooie geldbedragen ophalen via sponsoring! En speciaal voor deze editie van de Zwolse Halve Marathon is er extra oog voor verbinding, bijvoorbeeld in de vorm van hardloopmaatjes. Jouw bijdrage telt om nog veel meer maatjescontacten en ontmoetingen te kunnen waarmaken! Bekijk wat jij kunt doen!

Wat kun jij doen?

Start je eigen sponsoractie

Loop jij mee tijdens de Zwolse Halve Marathon en wil je een mooi geldbedrag ophalen voor Hart voor Zwolle? Je kunt als individu of als team een sponsoractie starten! Een inschrijving voor de Scania Halve Marathon Zwolle is vereist.

Maak hieronder je actiepagina om geld op te halen:

Loop mee als hardloopmaatje

Ben je vrijwilliger bij Hart voor Zwolle en overweeg je om samen met je maatje mee te lopen op 8 juni 2024? Of wil je graag hardloopmaatje worden en iemand ondersteunen die dat goed kan gebruiken? Of zoek je juist iemand die de ZHM, de 4EM of de Heroes Run samen met jou wil lopen? Neem contact met ons op en wij faciliteren jouw of jullie deelname!

Help mee met het evenement

Tijdens de Zwolse Halve Marathon zijn wij actief aanwezig, en wij kunnen jouw hulp goed gebruiken! Ben of ken jij iemand tussen de 18 en 35 jaar die het leuk vindt om Hart voor Zwolle te ondersteunen bij het gezelligste hardloopevenement van het land? Neem contact met ons op!

Doneer met je hart

Of je op 8 juni 2024 nu meeloopt of niet, je kunt een waardevolle donatie doen aan Hart voor Zwolle. Doneren kan eenmalig of structureel, met een bedrag naar keuze!